برگزاری مانور بازگشایی مدارس منطقه 11 با حضور گراوند

تهران (پانا) - مانور بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه11 در مدرسه زرازوند 3 و با استفاده شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور بازگشایی مدارس منطقه 11 با حضور گراوند

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 در گفتگوی زنده با مدیران مدارس در بستر شبکه شاد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان و تقدیر و تشکر از تلاش همه همکاران اداری و آموزشی، مدیران و عوامل اجرایی و معلمین و دبیران جهت اجرای باشکوه پروژه مهر و بازگشایی مدارس گفت: با توجه به شرایط موجود از شبکه شاد و فضای مجازی و تولید محتوا باید استفاده بهینه کرده و از پتانسیل شبکه شاد جهت آموزش همه دانش آموزان به خوبی استفاده کنیم. گراوند در ادامه افزود: با همفکری و همکاری همه همکاران بیش از98 درصد از دانش آموزان در سیستم سناد ثبت نام شده اند. وی تأکید کرد: مدیران مدارس باید تا قبل از 15 شهریور ماه هرگونه کمبود اعم از نیروی آموزشی و تجهیزات را با معاونین منطقه هماهنگ کرده تا در اسرع وقت جهت رفع آنها اقدام شود. گراوند در خصوص کتب درسی اظهار کرد: توزیع کتاب های درسی و حواله آن برای مدراس صورت گرفته است و مدارس بعداز گرفتن کتاب ها در روز 15 شهریور ماه به دانش آموزان تحویل خواهند داد.
گراوند در پایان بیان کرد: مدیران مدارس باید از فضای مجازی به خوبی استفاده کنند و با همفکری و همیاری شورای معلمین در مدارس این بستر را برای آموزش همه دانش آموزان منطقه فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار