قدردانی از برگزیدگان استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزی منطقه ۱۱

تهران (پانا) - با حضور عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یازده، از برگزیدگان مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از برگزیدگان استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزی منطقه ۱۱

به گزارش کارشناسی قرآن و عترت و نماز منطقه یازده، در نشستی صمیمانه با حضور عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی از منتخبین استانی منطقه یازده در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز قدردانی شد.
غلامعلی عنایت مهر در این نشست بیان کرد: دوران نوجوانی و جوانی بهترین زمان برای کشف استعدادهای افراد است. مسابقات بهترین عرصه برای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان است و دانش آموزان با شرکت در مسابقات علاوه بر شناخت توانمندی های خود با بسیاری از مهارت های اجتماعی آشنا می شوند و این امر تاثیر بسزایی در آینده آنها دارد.

عنایت مهر در خصوص اهمیت مسابقات قرآنی گفت: دانش آموزان قرآنی باید در سطح مدرسه و به تبع آن جامعه، الگوی تاثیرگذاری برای سایر دانش آموزان و افراد جامعه باشند و هر کدام از دانش آموزان قرآنی باید مبلّغ قرآن باشند و در جذب سایر افراد جامعه به قرآن و آموزه های دینی، فعالیت داشته باشند.

عنایت مهر بیان کرد: شرکت در مسابقات قرآن و عترت و نماز زمینه ساز انس و تدبر در قرآن و آموزه های دینی خواهد بود و بهترین زمان برای ایجاد انس با قرآن و عترت و نماز دوران کودکی و نوجوانی است.
در ادامه این نشست، هر یک از دانش آموزان مطالبی در خصوص نحوه شرکت در مسابقات و سایر فعالیت های قرآنی خود بیان کردند و در پایان از ۱۸ دانش آموز منطقه که در سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز رتبه های اول تا سوم کسب کردند، با اهدای تقدیرنامه و هدایا، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار