درّی: مانور بازگشایی مدارس شهرتهران با مشارکت فعال مناطق درهفته اول شهریور اجرا می شود

تهران (پانا) - پانته آدرّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران از اجرای مانور بازگشایی مدارس شهرتهران در فضای حقیقی و مجازی در هفته اول شهریور خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
درّی: مانور بازگشایی مدارس شهرتهران با مشارکت فعال مناطق درهفته اول شهریور اجرا می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، درّی معاون آموزش متوسطه اعلام کرد: دستورالعمل بازگشایی و آغاز سال تحصیلی با هدف هماهنگی تمامی عوامل سهیم و موثر در شروع سال تحصیلی و تداوم جریان آموزش و یادگیری عمومی در سال تحصیلی 1400-1399 با اولویت پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم و دسترسی به آموزش با کیفیت حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و ایجاد آرامش خانواده ها، تنوع بخشی به روش های آموزشی و تربیتی با تاکید بر آموزش مجازی، ارائه برنامه درسی و زمان آموزش مصوب و استفاده از خدمات و فناوری های بومی و امن ابلاغ شده است.

او در خصوص اهمیت شبکه سازی، تعامل و نظارت عوامل و مفاهیم موثر افزود : هر سطحی از مدیریت (استان، منطقه و مدرسه)این قابلیت را دارد که با عوامل زیرمجموعه به طور مستمر ارتباط بگیرد و پیام ها، توصیه ها و دستورالعمل های جدید با فوریت و در بستری قابل اعتماد منتقل و اطمینان حاصل شود که دریافت پیام ها، بازخورد مناسب، اجرا و ارزیابی نتایج میسر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه پایتخت اظهار کرد: با همکاری مدیران، کارشناسان دوره های تحصیلی و معاونان آموزش متوسطه مناطق دانش آموزان بازمانده از آموزش های مجازی شهر تهران شناسایی و تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب از قبیل تولید درسنامه، جزوه، بسته های یادگیری، ارائه خواهد شد.

وی افزود: همچنین اعضای شورای معاونان اداره کل به عنوان معین مناطق نوزده گانه با پایش مستمر و مداوم از روند آماده سازی به طور موثر پشتیبانی خواهند کرد. باتوجه به تمهیدات انجام شده در ستاد بازگشایی مدارس شهرتهران و مناطق، در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه بازگشایی 1400-139مانورهای برنامه ریزی شده به منظور تشخیص آمادگی مدارس برای بازگشایی در فضای حقیقی و مجازی از 1 تا 5 شهریور، برگزار می شود تا با مداخله موثر مسائل احصاء شده مرتفع شود.

درّی گفت: کیفیت راهبری و نظارت برعملکرد مرتبط با ستادبازگشایی مدارس(پروژه مهر99) در شیوه نامه ارسالی ستاد و استانها به مناطق هدف گذاری شده است و ارسال گزارش مستمر مناطق به استان و استان ها به دبیرخانه مرکزی و تشریح پیشرفت ها و موانع موجود و تلاش های صورت گرفته در رفع مشکلات بیانگر عملکرد کمیته های استانی و مناطق است و این مهم حداکثر تا 5 شهریور با دومرحله ارزیابی مدارس و تایید مناطق استمرار خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار