درخشش دانش آموزان ناحیه ۳ اهواز در مسابقات قرآن،عترت و نماز در مرحله کشوری

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از درخشش دانش آموزان ناحیه ۳ اهواز در مسابقات قرآن،عترت و نماز در مرحله کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان ناحیه ۳ اهواز در مسابقات قرآن،عترت و نماز در مرحله کشوری

به گزارش روابط عمومی، اسکندر ممبینی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز ضمن قدردانی از مقام آوران این دوره از مسابقات گفت: امسال مرحله استانی و کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌ صورت غیرحضوری و از طریق ارسال آثار برگزار و داوری شد و دانش آموزان ممتاز قرآنی ما موفق شدند مقام های ارزنده ای را کسب کنند.
حزباوی کارشناس مسئول قرآن ناحیه نیز در این باره افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشای نماز برگزار شد.

وی افزود: ناحیه ۳ اهواز در مرحله استانی توانست با کسب ۴۰ رتبه برتر، رتبه نخست استانی در مسابقات قرآن را کسب کند. و مسابقات کشوری نیز در دو مرحله برگزار شد.
در مرحله اول کشوری ناحیه۳ توانست ۹ رتبه برتر کشوری را کسب کند. و در مرحله دوم کشوری، ۵ رتبه .
حزباوی ادامه داد: در مرحله دوم کشوری در رشته تفسیر قرآن کریم فاطمه عبیاوی دانش آموز پایه یازدهم رتبه اول و دنیا دورقیان دانش آموز پایه دهم رتبه پنجم این مرحله از مسابقات کشوری را کسب کردند.
در رشته صحیفه سجادیه ساغر کاظمی دانش آموز پایه دهم رتبه اول و سید دانیال موسوی دانش آموز پایه دوازدهم رتبه دوم کشوری را بدست آوردند. در رشته حفظ عمومی پایه یازدهم حسن حزباوی نیز رتبه پنجم کشوری را کسب کردند.
به همین مناسبت، با حضور ممبینی سرپرست اداره ، معاونت پرورشی و مدیران مدارس از دانش آموزان برگزیده کشوری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار