بیانیه اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان

تهران (پانا) - هیات داوران پنجمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت اختتامیه این دوره از مسابقات بیانیه دادند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان

متن بیانیه هیات داوران پنجمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شاکریم که در ایام کرونایی کشورمان که همه خانواده های عزیز به خاطر حفظ سلامتی خود و فرزندانشان کمتر در اجتماع حاضر هستند به همه فعالیت های فرهنگی و قرآنی حضوری تعطیل است توفیق قضاوت مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان را به ما عنایت فرمود از اقدام جسورانه و خط شکنانه وزارت آموزش و پرورش به خاطر طراحی و اجرای موفق شیوه جدید برگزاری مسابقات در فضای مجازی با استفاده همزمان از سه رسانه دیداری و شنیداری با محوریت شبکه اجتماعی شاد تقدیر و تشکر می‌کنیم.

اینک باتوجه به موفقیت آموزش و پرورش در حسن برگزاری این مسابقات هیات داوران موارد زیر را پیشنهاد می کند:

استفاده آموزشی از فضای مجازی قطعاً باعث توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارزشی در سطح کشور و عدالت آموزشی خواهد شد.
برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و آفلاین برای مربیان قرآن، داوران و همه آنهایی که در فعالیت های ارزشمند قرآن ، عترت و نماز سهیم هستند، نقش موثری در حوزه تربیت خواهد داشت.
مستندسازی و ارائه این تجربیات موفق به سایر نهادها و دستگاه های متولی برگزاری مسابقات می تواند فرایند برگزاری این مهم را برای آنان نیز تسهیل کند.

در پایان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای دست اندرکاران خدوم استان خراسان رضوی که نهایت تلاش خود را در برگزاری موفق این رویداد مهم قرآنی ایفا نمودند، برای همه خادمان به سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، عزت و سربلندی مسئلت می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار