انتقاد شدید مجری تلویزیون از بشیر حسینی برای دادن چراغ سفید به اجرای دختران در عصر جدید

تهران (پانا) - شامگاه گذشته گروه دختران پرواز آخرین اجرای قسمت آخر مرحله دوم عصر جدید 2 را بر عهده داشتند و امیرحسین ثابتی مجری یکی از شبکه های تلویزیونی به رای بشیر حسینی انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد شدید مجری  تلویزیون از بشیر حسینی برای دادن چراغ سفید به  اجرای دختران در عصر جدید

گروه دختران پرواز آخرین اجرای قسمت آخر مرحله دوم عصر جدید 2 را بر عهده داشتند. اجرایی که سبب شد برایش ۴ چراغ سفید بگیرند و امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از تماشای این برنامه در کانال تلگرامی اش برای بشیر حسینی بنویسد آن سه نفر احتمالا با ترویج چنین تصاویری مشکل ندارند اما شما چنین رفتاری را می پسندی و حاضری نزدیکانت چنین حرکاتی را به نمایش بگذارند؟ درحالی که رسانه ملی خیلی سختگیرانه بر اجراها نظارت دارد اما این دست انتقادها از درون خود رسانه ملی به آنها کم نیستند.

در متن نوشته این مجری آمده است، امشب ‏چند دختر جوان در ‎برنامه عصر جدید حرکات آکروباتیک انجام دادند و چهار چراغ سفید گرفتند.

از امین حیایی و آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی انتظار خاصی نیست چون ظاهر و باطنشان یکی است. یعنی بعید است آنها از الگوسازی برای زنان با چنین مصادیقی مخالف باشند یا سبک زندگی متفا تی را بپسندند.

اما سوالم از بشیر حسینی است که این مدل الگوسازی برای دختران و زنان مردم دیگر را برای همسر وخواهر خودش هم می پسندد؟

اگر می پسندد که هیچ، اما اگر دوست ندارد همسر و خواهر خودش جلوی دوربین بالا و پایین بپرند تا چراغ سفید بگیرند، صادقانه عمل کند و چنین مدلی را برای زنان و دختران مردم به عنوان الگو تشویق نکند...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار