رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بازگشایی آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجی در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجی زیر نظر آموزش و پرورش در استان بازگشایی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجی در کرمانشاه

روح الله اعظمی گفت: مجوز بازگشایی آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجی را از ستاد کرونای استان گرفته‌ایم. این آموزشگاه‌ها بعد از وقفه چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را از اول همین هفته آغاز کرده‌اند.

وی افزود: پیش‌بینی‌های لازم جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان و کارکنان مراکز علمی آزاد و زبان خارجی از جمله ضدعفونی کردن محیط آموزشگاه‌ها، تامین مواد شوینده و ضدعفونی کننده به اندازه کافی، ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی در محل کلاس‌ها و یا سایر فضاهای فیزیکی، ارائه آموزش‌های لازم به مربیان، کارکنان و دانش‌آموزان جهت رعایت مسائل بهداشتی و سایر موارد مورد نیاز صورت گرفته است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تهویه مناسب فضاهای فیزیکی، تجهیز سیستم‌های آبخوری، سرویس‌های بهداشتی به مواد شوینده مناسب در این آموزشگاه‌ها، اظهار کرد: چینش صندلی‌ها با رعایت فاصله 1.8 تا ۲ متر انجام و حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت هر کلاس پذیرش خواهد شد.

اعظمی خاطرنشان کرد: استفاده از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و ماسک برای کارکنان و مربیان الزامی است و توصیه می‌شود دانش‌آموزان نیز حتما از وسایل شخصی و ماسک استفاده کنند.

اعظمی با بیان اینکه به آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجی تاکید شده تا به طور مرتب نسبت به ضدعفونی و گندزایی اماکن خود اقدام کنند، گفت: از مربیان، اولیا و دانش‌آموزان می‌خواهیم تا از این مؤسسان آموزشگاه بخواهند تا کلاس ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار