فرماندار کوهدشت:

روزانه 8 تا 10 نفر در کوهدشت به کرونا مبتلا می شوند

بعضی از مردم کرونا را فراموش کرده‌اند

لرستان (پانا)- فرماندار کوهدشت بیان کرد متاسفانه بعضی از مردم کرونا را فراموش کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
روزانه 8 تا 10 نفر در کوهدشت به کرونا مبتلا می شوند

به گزارش ایسنا، ماشاءالله نعمتی عنوان کرد: روزانه به‌طور میانگین بین ۸ تا ۱۰ نفر در شهرستان کوهدشت به کرونا مبتلا می‌شوند.

وی ادامه داد: عده‌ قابل توجهی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما متاسفانه بعضی از مردم کرونا را فراموش کرده‌ و حقوق دیگران را ضایع می‌کنند.

نعمتی با بیان اینکه برای برگزاری جشن عروسی با چند تالار برخورد کرده‌ایم، گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم و برگزاری مراسم عروسی در تالارها همچنان ممنوع است.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد جشن‌های عروسی با یک‌سوم ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالارها برگزار شود، خیلی بهتر است، چون متاسفانه عروسی‌ها در منزل برگزار می‌شود و این موضوع خیلی خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه کمبود ماسک نداریم، افزود: اگر ماسک با هزینه کمتر به دست برخی خانوارها برسد که مشکل اقتصادی دارند، خیلی خوب می‌شود.

نعمتی بیان کرد: با توجه به اینکه کرونا هر روز شکل جدیدی از خودش را نشان می‌دهد باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشیم و به حقوق هم احترام بگذاریم.

فرماندار کوهدشت گفت: استفاده از ماسک همچنان برای کارکنان ادارات و ارباب رجوع الزامی است و بازرسان ما از بازار، صنوف، بانک‌ها و غیره روزانه بازدید می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار