معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مجلس دانش آموزی یکی از فعالیت های ارزشمند حوزه‌ پرورشی است

کرمانشاه (پانا) - معاون و پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دهمین دوره انتخابات الکترونیکی مجلس دانش آموزی عنوان کرد در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت های تربیتی و پرورشی نه تنها تعطیل نشد، بلکه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دانش آموزان نسبت به گذشته گسترش پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی یکی از فعالیت های ارزشمند حوزه‌ پرورشی است

سید مجتبی موسوی ضمن تشکر از کارکنان سازمان دانش آموزی برای تمهید مقدمات برگزاری الکترونیکی دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی، اظهار کرد: هم اکنون این انتخابات به صورت الکترونیکی و در بستری سالم در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در فضای مجازی فرصتی پیدا کرده اند که با وجود شیوع بیماری کووید 19 و تعطیلی مدارس به صورت الکترونیکی پای صندوق های رای حاضر شوند و به نمایندگان منتخب خود تا پایان وقت امروز رای دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل گفت: ابتکار عمل سازمان دانش آموزی کشور در طراحی این سامانه و ابلاغ آن به سراسر کشور بسیار ارزشمند است و امیدواریم در مجموعه فعالیت های پرورشی بتوانیم با این شیوه اغلب فعالیت ها را با حضور گسترده دانش آموزان اجرا کنیم.

سید مجتبی موسوی در پایان سخنانش با بیان اینکه ما توانستیم تهدید بیماری کرونا را به فرصتی خوب تبدیل کنیم و همچنان شاهد حضور دانش آموزان در فعالیت های گوناگون باشیم، تاکید کرد: نمایندگان منتخب می بایست در مجلس دانش آموزی شخصیت اجتماعی و اعتماد به نفس خودشان را رشد بدهند، زیرا هر کدام شهروندانی خواهند شد برای ساختن آینده ای بهتر و ارتقای سطح اجتماعی و بینش در جامعه.

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی ضمن تشریح روند انتخابات گفت: امروز مجموعا 58 نفر دانش آموز دختر و پسر در این انتخابات شرکت خواهند کرد و در صورت تساوی آرا، انتخابات در همین بستر الکترونیکی به دور دوم خواهد کشید.

سید یحیی میرعباسی تصریح کرد: با توجه به سهمیه استان در پایان رای گیری 2 دختر و 2 پسر با کسب اکثریت آرا به مجلس دانش آموزی کشور به عنوان نمایندگان دانش آموزان استان کرمانشاه معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار