مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

اردوگاه های دانش آموزی جایگاه تربیتی ویژه ای در آموزش و پرورش دارند

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت اردوگاه شهید چمران عنوان کرد اردوگاه های دانش آموزی جایگاه تربیتی ویژه ای در آموزش و پرورش دارند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه های دانش آموزی جایگاه تربیتی ویژه ای در آموزش و پرورش دارند

جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت اردوگاه شهید چمران در محل این اردوگاه برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت و جایگاه اردوگاه ها گفت: اردوگاه های دانش آموزی جایگاه تربیتی ویژه ای در آموزش و پرورش دارند.

عباس سعیدی افزود: سه اردوگاه در حال تکمیل در استان داریم که امیدواریم با بهره برداری از این سه اردوگاه سرانه اردوگاهی استان به میانگین کشوری نزدیک شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گزارشی از وضعیت کنونی اردوگاه شهید چمران ارائه کرد و گفت: در حال حاضر حل مساله سند قسمتی از اردوگاه ، تخصیص نیروی مدیریت و سرایداری و همچنین حصارکشی اردوگاه موارد دارای اولویت اردوگاه شهید چمران است که با پیگیری و همکاری دستگاه های مرتبط باید مرتفع شود.

محمد اکرامی فر همچنین افزود: راه دسترسی به اردوگاه بهره برداری شده و منبع گندزدایی آب نیز آماده بهره برداری است و همچنین محوطه سازی اردوگاه نیز به پایان رسیده است و امیدواریم با حل مشکلات باقی مانده هر چه زودتر این مکان ارزشمند آماده پذیرایی از دانش آموزان استان باشد.

این جلسه با حضور مدیر کل نوسازی مدارس و کارشناس مسکن و شهرسازی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار