مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان:

آموزش و پرورش نیازمند توجه و همکاری حوزه‌های علمیه در پرورش دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت: آموزش و پرورش نیازمند توجه و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی خصوصاً حوزه های علمیه در جهت پرورش دانش‌آموزان استان است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نیازمند توجه و همکاری حوزه‌های علمیه در پرورش دانش‌آموزان است

محسن نارویی صبح امروز در دیدار معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که در محل دفتر این ناحیه تشکیل شد اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای زیر نظام‌های ارزشمندی است که با تایید مقام معظم رهبری این دستگاه خود را مکلف بر انجام آن می داند.

او ادامه داد: اولین ساحت سند تحول بنیادین (دینی است) لذا برای تربیت نسل انقلابی باید از آن استفاده کنیم زیرا برگرفته از قرآن است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان تصریح کرد: مبانی قرآنی و دینی و آموزه های دینی در تربیت دانش آموزان ما می توانند بسیار مفید باشند.

نارویی بیان کرد: خوشبختانه بسیاری از اهداف آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مشترک هستند لذا در مباحث اعتقادی و روانشناسی راهگشای خوبی برای حوزه تربیتی و پرورشی ما می توانند باشند.

او با اشاره به اینکه حوزه تربیتی برگرفته از اصل تزکیه نفس است، افزود: حوزه های علمیه می توانند با افزایش آگاهی و شناخت دینی به دانش آموزان ما برای پرورش نیروهای انقلابی آینده این مرز و بوم کمک به سزایی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان با بیان اینکه الگوسازی روحانیون و حوزه های علمیه در امر تعلیم و تربیت بسیار مفید و سودمند است، عنوان کرد: برخی از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و خطر آن برای دانش آموزان می توانند با همکاری دستگاه‌های فرهنگی همسو خصوصاً حوزه های علمیه به طور کلی می توانند مرتفع شوند.

وی ادامه داد: تربیت فرزندان ما باید تربیت دینی و قرآنی باشد لذا اگر بتوانیم این مسیر را برای خودمان ترسیم کنیم توانسته‌ایم به حیات طیبه الهی دست یابیم.

نارویی در پایان گفت: تمام تلاش ما برای تربیت نسل قرآنی و انقلابی است که این مهم با کمک حوزه های علمیه می‌تواند با شتاب بیشتری صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار