اجرای برنامه های سلامت محور برای دانش آموزان در دستور کار قرار دارد

قزوین (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد اجرای برنامه های سلامت محور برای دانش آموزان توسط این معاونت در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های سلامت محور برای دانش آموزان در دستور کار قرار دارد

عین اله صادقی در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه ارتقای سلامت دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش استان قزوین است، گفت: با توجه به شرایط بحرانی و شیوع بیماری کرونا، تاکید بر برنامه های سلامت محور و ارتقای سواد سلامت در بین دانش آموزان از ضروریات است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان، با توجه به شرایط خاص جامعه از اولویت ویژه ای برخوردار است، عنوان کرد: مدارس نقش برجسته ای در ارتقاء سلامت در بین دانش آموزان و توسعه سلامت در جامعه دارند، بر همین اساس اجرای برنامه های سلامت محور در محیط های آموزشی با مشارکت سایر دستگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل بهزیستی، شهرداری ها و صداوسیمای استان در قالب انعقاد تفاهم نامه در دستور کار قرار دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: با اجرای برنامه های مختلف از جمله مدارس مروج سلامت، بهبود تغذیه سالم، و اجرای پروژه دستیابی به وزن مطلوب در بین 250 هزار دانش آموز استان قزوین سعی در افزایش تحرک و فعالیت بدنی در مدرسه و منزل و اصلاح سبک زندگی و کاهش نرخ چاقی در بین دانش آموزان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار