مشارکت 74 درصدی اعضاء خانه مطبوعات و رسانه های بوشهر در انتخابات

بوشهر(پانا)_ معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت 74 درصد از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در انتخابات این خانه شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 74 درصدی اعضاء خانه مطبوعات و رسانه های بوشهر در انتخابات

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل در این ارتباط گفت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر به صورت تمام الکترونیک با حضور 21 نامزد و 154 عضو واجد شرایط رای برگزار گردید.

آنیتا مظفری اظهار کرد: از این تعداد نامزد، 14 نفر در هیات رئیسه و 7 نفر در بازرس خانه مطبوعات نام نویسی کرده بودند.

وی افزود: مازیار هوشمند 98، علی هوشمند 93، عبدالحسین قاسمی 91، سلمان ندومی 90، عبدالحمید شعرانی 85، وحید امیر 84، صدیقه جمالی 82، حسین حشمتی 64 و حجت عبداللهی با 60 رای اعضاء اصلی هیات رییسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر انتخاب شدند .

مظفری بیان کرد: رقیه زیرک، سهیلا شعبانی، مهرنوش ذوالفقاری و سیده سمیرا کیارش به ترتیب با 30، 18، 18 و 17 رای به عنوان عضو علی‌البدل خانه مطبوعات تعیین شدند .

وی ادامه داد: سلمان ندومی با 90 و حسین حشمتی با 64 به عنوان بازرسان اصلی و رقیه زیرک با 30 رای بازرس علی البدل این دوره خانه مطبوعات و رسانه های استان می باشند .

مظفری تصریح کرد: 114 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان بوشهر با شرکت در این دوره انتخابات مشارکت 74.3 درصدی را به ثبت رساندند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان به مدت 3 سال و بازرسان برای یک دوره ی یکساله عهده دار این مسئولیت هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار