رییس اداره دو کمیته امداد شهرستان زاهدان خبر داد:

ایجاد ۳۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان

زاهدان (پانا) - رییس اداره دو کمیته امداد شهرستان زاهدان اعلام کرد سال گذشته ۳۰۳ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان برای افراد مستعد و جویای کار تحت حمایت ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ۳۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد زاهدان، محمد کیخا اظهار کرد: مسئله اشتغال برای مددجویان از اهم امور و یکی از مهمترین برنامه های این نهاد است.

او افزود: سال گذشته ۳۰۳ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان برای افراد مستعد و جویای کار هزینه شده که منابع آن از محل تسهیلات بانکی، امدادی و صندوق توسعه ملی تامین شده است.

رییس اداره دو کمیته امداد شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه تهیه مسکن و خانه دار شدن یکی از ضروریات برای بشر در همه ادوار است، ادامه داد: سال گذشته با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خیران نیکوکار ۶۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۳ میلیارد تومان در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

او یادآور شد: دو واحد مسکونی در بحث بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان با اعتبار بیش از ۱۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اقدم شده است.

کیخا اعلام کرد: در زمینه کمک به احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی مددجویان ۱۴۷ مورد با اعتبار بیش از ۵۰۱ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار