کشف ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف افزون‌ بر ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هفته گذشته در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان؛ سردارمحمد قنبری روز دوشنبه در این‌باره اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان طرح شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع‌آوری باک‌های اضافی را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به‌ویژه در شهرهای ورودی استان فعال کرده است.
او بیان کرد: در هفته گذشته یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت متلاشی، تخریب سه دپو، هفت‌دستگاه تریلی حمل سوخت را توقیف و ۲۱ باک اضافی و غیرمجاز خودروهای سنگین حذف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در هفته گذشته ۱۸۸ هزار و ۸۰۵ لیتر سوخت قاچاق شامل ۸۷ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل، ۵۶هزار و ۲۲۵ لیتر بنزین و ۴۵ هزار و ۳۸۰ لیتر سایر مشتقات نفتی بوده است.
او با اشاره به اینکه سوخت‌های کشف شده در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و نیمروز بوده، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲۸ دستگاه خودرو توقیف و ۳۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.
سردار قنبری در پایان اظهار کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جو از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار