خوشبخت: افتتاحیه مجازی اوقات فراغت 14تیرماه برگزار می شود

تهران (پانا) - خوشبخت، کارشناس مسئول اردوها و کانون های اداره کل شهر تهران در نشست شورای معاونان فرهنگی و پرورشی شهر تهران به ارایه گزارشی از عملکرد پایگاه های تابستانی اوقات فراغت اداره کل شهر تهران پرداخت و از افتتاحیه اوقات فراغت 14تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸ درشبکه شاد بصورت زنده با حضور مقامات وزارتی کشوری  خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
خوشبخت: افتتاحیه مجازی اوقات فراغت 14تیرماه برگزار می شود

خوشبخت گفت: اوقات فراغت به شیوه های سال گذشته برگزار شد. اهداف کمی کار فعالیت بیش از 973پایگاه بهبود وبا حضور ۳۰۰ هزار دانش آموز، عملکرد اوقات فراغت بود که بخوبی انجام شد. مراکز پایگاه اوقات فراغت شامل اردوگاهها و کانون ها و دارالقرآن ها و غیره بود.
وی افزود: در شهر تهران در تابستان گذشته برای 2500نفر دانش آموز اردوهای متمرکز انجام شد و از این عدد هزار نفر برای دانش آموزان مناطق سیل زده بود که از این مهم استفاده کردند و این عدد نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت. همچنین برگزاری اردوی هجرت 3 و برگزاری همایش طعم جبهه از دیگر اقدامات انجام شده بود.
وی افزود: ما برنامه و جلسه های ستاد اوقات فراغت استان را در اسفندماه برگزار کردیم تا بتوانیم اوقات فراغت بهتری نسبت به سالهای گذشته برگزار کنیم.که به فروردین که رسیدیم، تعطیلات کرونا پیش آمد. و شرایط را کاملا تغییر داد.
خوشبخت با اشاره به اهمیت همکاری نهادهای خارج از آموزش و پرورش در موضوع اوقات فراغت دانش آموزان گفت: با نامه نگاری هایی که داشتیم از شهرداری و کتابخانه ها و غیره برنامه های تابستانی خواستیم زیرا تاکید بر این بود از پتانسیل نهادهای دیگر هم استفاده کنیم.
خوشبخت با اشاره به اینکه شیوه نامه برگزاری کلاس ها در پایگاه های تابستانی ابلاغ شده است بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس های حضوری تاکید کرد و از اهمیت ابتکار بر برگزاری کلاس های مجازی سخن گفت.
وی همچنین از افتتاح کشوری اوقات فراغت در چهاردهم تیرماه بصورت مجازی خبر داد و از معاونان پرورشی خواست تمام همت شان را برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت مخصوصا بصورت مجازی به کارببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار