لونی: قرآن کریم بهترین مفاهیم را در قالب داستان بیان می کند

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در بازدید از دارالقرآن حضرت زهرا (سلام الله علیها) از اثرگذاری آموزش غیر مستقیم بر گروه ابتدایی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
لونی: قرآن کریم بهترین مفاهیم را در قالب داستان بیان می کند

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز، کاظم دلیلی، رییس نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز از دارالقرآن حضرت زهرا (سلام الله علیها) بازدید کردند.

زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن حضرت زهرا (س) در ابتدای این برنامه با اشاره به محتوای آموزشی، گزارش مختصری از فعالیت های گسترده حقیقی و مجازی با نیازسنجی و رویکرد جذب حداکثری مخاطبان ارائه کرد.

در این جلسه لونی از یکایک عوامل اجرایی و مربیان فعال این مرکز قرآنی و از سرتیپ منوچهری، خیر سازنده این دارالقرآن تجلیل کرد.

لونی با تبریک دهه کرامت گفت: انسان یک نهال را می کارد و بعدها تبدیل به درخت تنومند و تناوری می شود و مردم سال ها از سایه آن بهره می برند چنانکه سرتیپ منوچهری با ساخت دارالقرآن حضرت زهرا (س) کار بزرگی را انجام دادند و این همان شجره طیبه است که همیشه و همواره ماندگار خواهد بود.

لونی پس از مشاهده فعالیت ها و محتوای آموزشی دارالقرآن اشاره کرد: قرآن کریم، بهترین مفاهیم را در قالب داستان بیان می کند به صورت مستقیم به موضوع اشاره نمی شود. روایت داستان در دل داستان است که مفاهیم را القا می کند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار خاطر نشان کرد: کار در قالب هنر و هنرهای نوین، بازی و یادگیری در گروه ابتدایی بیشتر اثرگذار است و از طرفی دارالقرآن بهترین مکان برای ترویج مفاهیم دینی و قرآنی است.

لونی افزود: بازدید چهار هزار دانش آموز از این مجموعه بسی مایه افتخار و مباهات است خداوند این زحمات را قبول فرماید و امید است ما بتوانیم این کار را توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: مراکز دارالقرآن دیگری در دست ساخت است در شرق منطقه چهار فضا آماده است و منتظر اعتبار هستیم. در گذشته به مراکز دارالقرآن اعتبار و بودجه تخصیص می یافت اما امروز به خاطر تنگناها موجود نیست اما مدارس، به عنوان کانون تربیت محله باید خدمات فرهنگی بدهند و اول با لطف خدا و حمایت و هنکاری شما عزیزان بر مشکلات فائق می آییم.

در پایان گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی از زحمات همکاران کارشناسی قرآن، عترت و نماز و از مدیر دارالقرآن و مربیان تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار