فعالیت مدارس اردبیل از 15 شهریورماه شروع می شود

اردبیل(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد با توجه به روند شرایط کرونایی، مدارس از ۱۵ شهریورماه آغاز و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس پرتراکم حضور دانش‌آموزان در ایام هفته تقسیم‌بندی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مدارس اردبیل از 15 شهریورماه شروع می شود

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل به حذف تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه اشاره کرد و افزود: ایجاد شبکه شاد و استقرار آن یک تجربه بسیار خوب بود که با توسعه زیرساختی آن، از چنین ظرفیتی در طول سال تحصیلی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

او گفت: حضور والدین در مدارس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره‌های میان پایه الزامی نیست و ثبت‌نام در پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب در ۱۶ تیر و ۲ مرداد انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همچنین در زمینه طراحی سامانه بومی ثبت‌نام پایه‌های اول ابتدایی در مدارس هیات امنایی استان تشریح کرد: در طول ثبت‌نام یک هزار و ۲۲۶ مراجعه به این سامانه شده که ۸۶ درصد آنها در ارزیابی به عمل آمده، اظهار رضایت کردند.

به گفته ناصری ، اخذ هر گونه وجه به غیر از پول بیمه و کتاب هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است، ولی والدین می‌توانند کمک‌های داوطلبانه به مدارس داشته باشند.

او توسعه متوازن رشته‌ها و هدایت تحصیلی را یکی از برنامه‌های اصلی در آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: امسال هدف‌گذاری استان در توسعه متوازن رشته‌ها در حوزه فنی حرفه‌ای و کاردانش ۴۰ درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار