معاون سوادآموزی استان زنجان خبر داد:

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی روز جمعه 20 تیرماه 1399

زنجان (پانا) - زمان برگزاری آزمون استخدامی داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399 خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی روز جمعه 20 تیرماه 1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، فرحناز فتحی معاون سوادآموزی استان، گفت: آزمون مشمولین استخدامی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای آموزشیاران و آموزش دهندگان مشمول به صورت حضوری برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیرکل دفتر منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی، با عنایت به مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون روز جمعه 20 تیرماه 1399 خواهد بود.

فتحی تصریح کرد: مشمولانی که در سایت جهاد دانشگاهی طبق زمان مقرر اعلام شده ثبت نام کرده و هم اکنون به عنوان آموزش دهنده فعال در حال همکاری با نهضت سوادآموزی هستند، در این آزمون شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: برنامه زمان بندی این آزمون به شرح ذیل است:

1-ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون : از روز یکشنبه اول تیرماه 1399 تا پایان روز چهارشنبه 4 تیرماه 1399

2-توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir: از روز دوشنبه 16 تیرماه

3-زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399

معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: مشمولان آزمون در موعدهای تعیین شده نسبت به موارد مطروحه اقدام نمایند تا برای حضور در جلسه آزمون مشکلی نداشته باشند.

وی در پایان گفت: ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار