معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

فرمان تاریخی امام راحل در سال 1358 منجر به خیزش انقلابی در سوادآموزی شد

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد فرمان تاریخی امام راحل در خصوص سوادآموزی در سال 1358 منجر به خیزش انقلابی شد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمان تاریخی امام راحل در سال 1358 منجر به خیزش انقلابی در سوادآموزی شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت وبینار توجیهی برنامه‌های هفته سوادآموزی و کلاس‌گذاری محله محور ویژه همکاران سوادآموزی استان و آموزش‌دهندگان در بستر شبکه شاد برگزار شد.

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز دراین وبینار عنوان کرد: فرمان تاریخی امام راحل در 7 دی ماه سال 1358 منجر به ایجاد یک جهاد مردمی و یک خیزش انقلابی شد که به برکت آن امروز شاهد کاهش درصد بیسوادی هستیم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم جامعه ای که در آن زمان کمتر از 50 درصد مردم از نعمت سواد برخوردار بودند با تبعیت از رهبر خود و حرکتی مردمی، درحال حاضر کمتر از 2 درصد بی سواد دارد.

عسگرپور تصریح کرد: برنامه های متنوعی را جهت گرامیداشت هفته سوادآموزی تدارک دیده ایم که به امید خدا با همت مجموعه سوادآموزی، آموزش دهندگان و سوادآموزان اجرا خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان با تبیین شرایط و ضوابط کلاس گذاری محله محور اظهار کرد: فرصت خوبی برای آموزش دهندگان فراهم شده تا راحت تر و هدفمند افراد محروم از سواد را شناسایی کنند.

در ادامه جلسه به صورت تخصصی و کارگاهی مشکلات آموزش دهندگان در اجرای طرح کلاس گذاری محله محور مورد بررسی قرار گرفت و آموزش های لازم ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار