انتخابات هیأت مدیره مجمع ملی جوانان برگزار شد

تهران (پانا) - انتخابات دوره‌ای داخلی هیأت مدیره مجمع ملی جوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات هیأت مدیره مجمع ملی جوانان برگزار شد

به گزارش معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، علی یزدان پناه احمدآبادی، سخنگوی مجمع ملی جوانان با اعلام برگزاری انتخابات دوره‌ای داخلی هیأت مدیره و تصویب اساسنامه جدید گفت: بر این اساس صادق خسروی به عنوان رئیس هیأت مدیره مجمع ملی جوانان انتخاب شد و همچنین بهاره کبیری، عنوان نایب رئیس هیأت مدیره را عهده دار گردید.

یزدان‌پناه با بیان اینکه در ساختار جدید نماینده قانونی و حقوقی هیات مدیره به نوان دبیرکل انجام وظیفه می‌کند، افزود: بر این اساس علی مقامی، عضو اصلی هیات مدیره، به عنوان دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور انتخاب شد.

وی افزود: علی یزدان پناه احمدآبادی نیز به عنوان سخنگو ، سیدمحمدحسینی به عنوان خزانه‌دار، ایمان محمدی نرگسی به عنوان دبیر، حمیدرضا اسلامی به عنوان مسئول هماهنگ کننده امور استان‌ها، محسن انصاری به عنوان مسئول هماهنگی مجلس و امور بین الملل، میلاد روان به عنوان عضو اصلی و سیدمحمدحسین زرآبادی به عنوان بازرس هیأت مدیره انتخاب شدند.

سخنگوی مجمع ملی جوانان در پایان با اشاره به انتخاب آقایان خسروی، اسلامی و زرآبادی در کمیته بررسی تخلفات اعضای مجامع استانی افزود: به زودی اساسنامه و آیین‌نامه‌های داخلی و تشکیل کمیسیون‌ها به مجامع استانی جوانان برای اجرا ابلاغ می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار