بیانیه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ؛

روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز باور به اراده و ایمان است

امروز ما دانش‌آموزان ایران اسلامی بر این باوریم که سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، تنها یک عملیات نظامی پیروزمندانه و غرور آفرین نیست بلکه یک جریان اعتقادی است که فردای روشن ایران و امت اسلامی را ترسیم و تضمین می‌کند

تهران (پانا) - سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، پیروزی و ایثار بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز باور به اراده و ایمان است

به گزارش روابط عمومی سازمان‌ دانش‌آموزی، متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز باور به اراده و ایمان است. باور به وعده راستین الهی در پیروزی قطعی جبهه حق در برابر جبهه باطل و ایمان به نیروی جوان و نوجوان مؤمن و با انگیزه که تنها با تکیه بر خداوند و پیروی از پیر و مقتدای شان حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) دژ به ظاهر نفوذناپذیر جبهه متحد استکبار و دشمنان اسلام را که به‌صورت آشکارا و نهان در پشت رژیم بعثی تا بن دندان مسلح شده صدام قرار داشتند، درهم شکستند و با عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز، فتح الفتوحی را رقم زدند و برگ زرین ماندگار دیگری از ایمان و باور به ظرفیت‌های درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ انقلاب اسلامی جاری و ساری ساختند.

امروز ما دانش آموزان ایران اسلامی نیز بر این باوریم که سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز، تنها یک عملیات نظامی پیروزمندانه و غرور آفرین نیست بلکه یک جریان اعتقادی است که فردای روشن ایران و امت اسلامی را ترسیم و تضمین می کند. کافی است جهان‌آراها، صیادشیرازی‌های زمانه را باور کنیم و رهروان این شهدا و سایر قهرمانان عملیات بیت المقدس و دوران طلایی هشت ساله دفاع مقدس و پرورش یافتگان دوره بیش از چهل ساله پرافتخار انقلاب را که به تاسی از سیره این دلدادگان خدایی، گام بر می دارند، باور کنیم که ما نیز جوانانی از جنس آنها هستیم که تنها سلاح شان ایمان به خدا و باور به ظرفیت های درونی کشور بود و اکنون با نثار خون پاک خویش، چراغ راه ما در گام دوم انقلاب شده‌اند‌.

ما اعضای سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران شامل اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان گام دوم انقلاب، باشگاه خبرنگاران دانش آموزی (پانا) و نمایندگان بیدار مجلس دانش آموزی، در کنار سایر تشکل های دانش آموزی و دوشادوش جامعه عظیم دانش آموزان انقلابی، بر این باوریم، همانطوری که ولی امر مسلمین جهان فرموده‌اند، در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، خرمشهر هایی چون محاصره اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه و جنگ نرم دشمنان را پیش رو داریم و گام نخست در این مسیر نورانی و رقم زدن فتح الفتوح های دیگر، را همان مسلح شدن به ایمان قلبی و اراده استوار در تبعیت از فرامین مولا و مقتدای عظیم الشان خود و عبور از سیم خاردار نفس می‌دانیم. اکنون همه ما فرزندان انقلابیم و هر کدام از ما یک حاج قاسم سلیمانی بالقوه هستیم که آماده جانفشانی در رکاب امام و رهبری شجاع، مقتدر و عظیم الشان‌مان هستیم و معتقدیم نظام اسلامی با تکیه بر ایمان و ظرفیت های درونی همچنان خواهد توانست حماسه‌های بزرگ‌تر و سوم خردادهای دیگری را رقم بزند. اما این بار نه فقط با سلاح نظامی بلکه با نگاه به تولید ملی و اقتصاد درون‌زا که نقطه عزیمت این جهاد بزرگ همین کلاس و مدرسه است.

بنابراین پس از حضور طوفانی خویش در کمپین های سراسری مجازی دفاع از آرمان مقدس فلسطین و نثار فریاد و خشم انقلابی خویش به صهیونیسم بین‌الملل در روز جهانی قدس، و پس از استماع سخنان نورانی و روشنگرانه امام خامنه ‌ای عزیزمان، با تمام وجود این فراز از بیان معظم له را با صدای بلند تکرار می‌کنیم که *ویروس منحوس دیرپای صهیونیست زین پس دیگر دیری نمی پاید* و در پایان آمادگی کامل خود را برای تحقق این فرمایش اعلام نموده و یکبار دیگر شعار تشکیلاتی خود را تکرار می کنیم که:

ای رهبر آزاده، برای نابودی اسرائیل، آماده‌ایم، آماده‌ایم، آماده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار