در آستانه سوم خرداد صورت گرفت؛

پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در متن پیام غلامرضاشریعتی آمده است:

سوم خرداد سالروز حماسه باشکوه آزاد سازی خرمشهر نماد و مظهر شجاعت مقاومت و رشادت ملتی است که از جان خویش گذشتند تا ذره ای از خاک این مرز و بوم به دست بیگانه نیفتد.
البته به فرموده امام راحل «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است »
ارزشهایی چون وحدت غیرت و مقاومت و ایستادگی در مقابل قلدری مستکبرین و ایمان و توکل به خدا در برابر دشمن تا بن دندان مسلح که همه درس های مکتب عاشورا هستند.
حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری های عالمانه امام راحل در کنار صلابت و ازخودگذشتگی های فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست.
فتح خرمشهر نمادی از اتحاد و همدلی ملی و حضور آگاهانه و عاشقانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود.
تقارن آزادسازی خرمشهر و عملیات طریق القدس با روز جهانی قدس انشاالله نوید بخش پیروزی ملت مظلوم فلسطین و فرو پاشی رژیم متجاوز صهیونیستی خواهد بود.
اینجانب، فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور استان خوزستان و مردم غیور خرمشهر خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان عزیز تبریک می گویم و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار