رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش به پانا خبر داد:

آخرین آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید/ثبت‌نام قطعی بیش از 10 میلیون دانش‌آموز

خبرگزاری پانا: رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: کل آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان 10 میلیون و 278 هزار و 659 نفر است که این تعداد نیز بیشتر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

یوسف نوری در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و در پاسخ به این پرسش که آخرین آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش چند نفر است؟ اظهار کرد: از مجموع کل ثبت‌نام شده‌ها، 10 میلیون و 278 هزار و 659 نفر دانش‌آموز که 6 میلیون و 335 هزار و 417 نفر در مقطع ابتدایی، یک میلیون و 644 هزار و 522 نفر در مقطع متوسطه اول، 2 میلیون و 183 هزار و 926 نفر در مقطع متوسطه دوم و 982 هزار و 242 نفر در پایه اول ثبت‌نام کرده‌اند.


وی با بیان اینکه این آمار مربوط به ورود اطلاعات به سامانه الکترونیکی است، افزود: آمار شرح داده شده برای ورود به سامانه است و تعداد ثبت‌نام دانش‌آموزان از این آمار بیشتر خواهد شد.


نوری خاطرنشان کرد: استان‌هایی که موفق به کسب رتبه شده‌اند نیز به ترتیب، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی است.


وی ادامه داد: هدف‌گذاری برای هوشمندسازی مدارس در اول سال تحصیلی جدید انجام شده که هرساله بر این هدف 20 درصد افزایش اضافه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار