پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم

به گزارش اداره آموزش و پرورش بوشهر؛ متن پیام علیمراد کرمی؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ به شرح ذیل است:

به نام خداوند لوح و قلم

و باز در اردیبهشت بهشتی شمیم معطر گل های بوستان تعلیم و تربیت هوا را عطرآگین کرده است؛ بوستانی که باغبانش با عشق و رنجی که از سویدای جان و روانش برخاسته، جهان را بشارت آبادانی می دهد، زیرا بذر بهارآوری که او پرورش داده است، در آینده، باغستانی برکت خیز خواهد شد.

تقارن روز معلم با ماه مهمانی خداوندگار دانش و خرد، اتفاق نیکو و مبارکی است چرا که رمضان، ماه تزکیه و انسان سازی است و کار معلمی نیز با روح و روان انسان آمیخته شده است.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" مزین شده است، آموزگاران این کهن بوم و بر در روزهای تعطیلات کرونایی، با شعار " آموزش تعطیل نیست" و با جهشی درخشان در تولید محتواهای آموزشی از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد)، فصل نوینی از شکوفایی توانمندی های فرزندان و جوانان ایرانی را به نمایش گذاشتند. تبادل بیش از یک میلیارد و 250 میلیون پیام آموزشی در این شبکه نشانه ای روشن از موفقیت آموزش و پرورش در این ماموریت است که این سربلندی، مرهون تلاش های خالصانه همه آموزگاران می باشد.

در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم بر خود فرض می دانم که در برابر عظمت معلمان عزیز برای خلق این شکوه جاودانه سر تعظیم فرود آورده و بر همت همه فرهنگیان درود بفرستم.

بر خود لازم می دانم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره علامه فرزانه، فیلسوف خردورز، معلم اسلام مترقی محمدی(ص) و تشیع ناب علوی، استاد مرتضی مطهری، روز فرخنده ی معلم را که به همه ی معلمان و اولیا تربیتی استانم تبریک عرض کنم و دوام توفیقات آنان را از خداوند آگاهی بخش مسألت نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار