وزیر نیرو خبر داد

افتتاح یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعت آب در هفته آینده

تهران (پانا) - وزیر نیرو از افتتاح ۲۲ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان ایلام در هفته آتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعت آب در هفته آینده

به گزارش ایرنا، «رضا اردکانیان» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، پروژه‌های مهمی را به بهره‌برداری خواهیم رساند. جمعا ۲۵۰ پروژه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی اشاره کرد.

وزیر نیرو افزود: امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره برداری از این شبکه‌ها با همکاری وزارت کشاورزی داریم. شبکه‌هایی که نقش مهمی در سبز کردن اراضی کشاورزی و تولید مواد غذایی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی همیشه برای ما اهمیت داشته، به ویژه امسال که سال جهش تولید است، گفت: برنامه‌ریزی‌های ما در این حوزه از استان تهران آغاز شد و هفه دیگر با آغاز ماه رمضان به استان ایلام می‌رویم. آن‌جا ۲۲ هزار و دویست هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی را افتتاح خواهیم کرد.

اردکانیان خاطرنشان کرد: این اراضی سطح وسیعی را زیر کشت می‌برد و علاوه بر آن سد مخزنی این استان نیز افتتاح خواهد شد. برای به انجام رساندن مجموعه طرح‌هایی که برای استان ایلام در نظر گرفته شده حدود هزار و صد میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار