تاثیر منفی کرونا بر رئال مادرید؛ خرید کهکشانی از دست زیدان پرید

تهران (پانا) - ضرر مالی ناشی از شیوع کرونا ویروس و تعطیل شدن مسابقات باشگاهی در قاره اروپا باعث شد تا رئال مادرید نتواند برای خرید بزرگ فصل آینده‌اش اقدام کند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر منفی کرونا بر رئال مادرید؛ خرید کهکشانی از دست زیدان پرید

سران باشگاه رئال مادرید بدنبال لیست خریدی که زین‌الدین زیدان به آنها داده بود، برای فصل نقل و انتقالات تابستانی در نظر داشتند تا بعد از چند سال خریدی بزرگ انجام دهند.

کیلین ام‌باپه مهاجم جوان و با ارزش فرانسوی تیم پاری سن ژرمن مهم‌ترین نقطه رئال مادرید برای خرید تابستانی بود که رئالی‌ها در تلاش بودند تا با پرداخت مبلغ آزادسازی او به پاری سن ژرمن، این ستاره بزرگ را از پاریس به مادرید بیاورند اما به نظر می‌رسد این انتقال در فصل جاری منتفی است.

نشریه آ.اس اسپانیا در گزارشی نوشت که ضرر و زیان مالی که شیوع کرونا ویروس به باشگاه رئال مادرید زده باعث شد تا دست مدیران این باشگاه برای ریخت و پاش در تابستان بسته شود و رئالی‌های به خریدهایی متوسط بپردازند و شاید همین موضوع باعث شود تا آنها به آسانی راضی به جدایی ستاره‌هایی مانند گرت بیل نشوند.

در نتیجه و به علت ضرر و زیان مالی باشگاه رئال مادرید، آنها نمی‌توانند کیلین ام‌باپه ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن را جذب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار