به ابتکار معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین؛

اپلیکیشن پشتیبان فرهنگیان قزوین راه اندازی شد

قزوین (پانا) - به ابتکار معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اپلیکیشن پشتیبان فرهنگیان قزوین طراحی و راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشن پشتیبان فرهنگیان قزوین راه اندازی شد

نجم الدین فلاح شکراوی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با پانا، در مورد این اپلیکیشن گفت: اپلیکیشن پشتیبان نرم افزاری برای فرهنگیان محترم استان است که توسط این معاونت و به منظور ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان ساخته شده است.

وی راه اندازی این اپلیکیشن را یک حرکت نو و خلاقانه برای ارائه خدمات از راه دور به فرهنگیان محترم دانست و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم انجام امور از راه دور برای کنترل و مدیریت این بیماری، ما این نرم افزار را راه اندازی کردیم تا فرهنگیان محترم استان با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند حکم کارگزینی وفیش حقوقی خود را دریافت کنند و نیاز نباشد این عزیزان برای دریافت این خدمات به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

فلاح شکراوی بیان کرد: ثبت نام خودرو، رزرو خانه معلم، سامانه نقل و انتقالات، رزرو اسکان فرهنگیان، اسکان مشهد و گیلان، اخبار معاونت پشتیبانی ، ساماندهی نیروی انسانی، سامانه ضمن خدمت و تلویزیون اینترنتی قزوین از جمله خدماتی است که اپلیکیشن پشتیبان به فرهنگیان استان ارائه می دهد و فرهنگیان محترم می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق این اپلیکیشن امور خود را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تهدید بیماری کرونا باید در ساختار اداری به یک فرصت تبدیل شود و زیرساخت های لازم برای انجام خدمات غیرحضوری در راستای رفاه حال فرهنگیان عزیز و ارباب رجوع فراهم آید که ساخت اپلیکیشن پشتیبان یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار