هشدارفرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهردر رابطه با حوادث شب چهارشنبه آخرسال

اسلامشهر(پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت :به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با تفریحات ناسالم و ترقه بازی سبب ترافیک و شلوغی خیابان ها نشویم.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
هشدارفرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهردر رابطه با حوادث شب چهارشنبه آخرسال

سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در سخنانی با اشاره به فرارسیدن شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال برخی از نوجوانان و جوانان به خاطر رفتارهای مخاطره آمیز، سال نو را برای خود و اطرافیان تلخ می کنند و متأسفانه شاهد مصدومیت تعدادی از شهروندان و گاهی از دست دادن جان آنان هستیم.

او در ادامه با بیان اینکه باید فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه سازیم، افزود: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با تفریحات ناسالم و ترقه بازی سبب ترافیک و شلوغی خیابان ها نشویم.

کرمی تصریح کرد: صدای ناشی از انفجار برای نوزادان، خانم های باردار، بیماران و سالمندان بسیار خطرناک است و بنابراین از نوجوانان می خواهیم از این رفتارهای پرخطر بپرهیزند.

او در ادامه بیان کرد: امیدوارم با هوشیاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه سوری و توجه به توصیه های پلیس، ایام نوروزی همراه با سرور و شادی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در روزهای نزدیک به سال نو، بیش از پیش با درایت و عقلانیت به عواقب اقدامات خود بیاندیشند و رفتارها و تصمیم های مسئولانه داشته باشند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار