تشکیل اولین مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا)اولین مجمع خیرین مدرسه سازباحضور مدیریت آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه،فرمانداروخیرین مدرسه سازدراداره آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل اولین مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان حمیدیه

رئیس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه از برگزاری اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبرداد وگفت:ایجاد محفل دوستانه بین خیرین شهرستان و آشنایی با ایده ها، توانمندی های و انتظارات خیرین از اهداف این مجمع است.

عزیز مزرعه رئیس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه در این جلسه اظهارکرد :خیرین که حاصل زحمات خودشان را در راه احداث مدارس هزینه می کنند اینها امانتی هستند که بر عهده مسئولین آموزش و پرورش گذاشته میشود و انتظار این است که امانتدار خوبی باشیم و در نگهداری آنها نهایت تلاش را بکار ببریم.

او افزود:برای تامین زیرساخت مدارس نیازمند
مشارکت خیرین محترم هستیم تا بتوانیم بهترین فضای های آموزشی را برای دانش آموزان مهیا کنیم.

مزرعه در مورد مشارکت هر چه بیشتر خیرین در شهرستان ابراز امیدواری کرد و افزود: مدرسه خانه دوم دانش‌آموزان است و آسایش و امنیت آنها باید در این مکان به طور کامل تامین شود و سرمایه‌گذاری در این عرصه اولویت بالایی دارد و اجر و پاداش اخروی آن بی‌نظیر است و باقیات و صالحیات پرباری محسوب می‌شود.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز در همه عرصه ها و هرجا که لازم باشد حضور پررنگی دارند و نقش تاثیر گذار خود را به خوبی اجرا می کنند.

مزرعه درپایان تاکید کرد: باید مدارس را مطابق با خواسته ها و نیازهای دانش آموزان طراحی کنیم و فضا را برای همه افراد فراهم کنیم و برای ادامه تحصیل افراد انگیزه ایجاد کنیم.
در ادامه خیرین حاضر در جلسه با بیان انتظارات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است در این جلسه نبی حلفی از خیرین این مجمع قطعه زمینی با کمک به ساخت به آموزش وپرورش اهداء کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار