پویش جذب ۱۵۰۰ حامی جدید اکرام و محسنین در شهرستان بوشهر

بوشهر(پانا)_رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر از طرح ثبت نام ۱۵۰۰ حامی ایتام و محسنین کمیته امداد در شهرستان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش جذب ۱۵۰۰ حامی جدید اکرام و محسنین در شهرستان بوشهر

سید محمد علی مهیمنیانپور ، رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره اینکه یکی از رسالت های ذاتی کمیته امداد حمایت از فرزندان ایتام بی سرپرست و فرزندان محسنین بد سرپرست است گفت: ۵۴۵ فرزند یتیم و محسنین در شهرستان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال خدمات حمایتی دریافت می کنند.
وی افزود : بر اساس اعتقادات و باورهای دینی، بحمدالله در سطح استان و خارج از استان ارتباط و تعاملات با خیران، نیکوکاران و حامیان را جهت سرپرستی مادی و معنوی از ایتام بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه کمک های مادی و معنوی خوبی از سوی خیران برای فرزندان یتیم و نیازمند شهرستان صورت گرفته است.
مهیمنیانپور با تاکید بر پایین بودن مبلغ سرانه کمکی به این فرزندان گفت: از همین رو به دنبال جذب حامیان جدید و افزایش کمی سرانه این ایتام هستیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر با تشریح طرح جذب ۱۵۰۰ حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین در استان خاطر نشان کرد:این طرح برای مشارکت اقشار مختلف جامعه در بحث حمایت از ایتام بی سرپرست برنامه‌ریزی شده است که هر شخص در صورت تمایل ماهیانه مبلغی را از حداقل ۱۰ هزار تومان تا هر اندازه که توان مالی دارد مستقیما به حساب فرزندان ایتام پرداخت می‌کند.
او در پایان از همه اقشار مردم و خیران درخواست کرددر صورت تمایل به حمایت از فرزندان یتیم و محسنین شهرستان بوشهر به اداره کمیته امداد این شهرستان مراجعه کنند و یا اینکه از طریق مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی به نشانی ekram.emdad.irدراین طرح معنوی ثبت‌نام و با انتخاب شهرستان بوشهر جهت واریز مستقیم کمک‌های خود به فرزندان نیازمند اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار