پویش ورزش و تربیت بدنی در منزل از سوی آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از پویش ورزش و تربیت بدنی در منزل خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش ورزش و تربیت بدنی در منزل از سوی آموزش و پرورش استان بوشهر

منوچهر هوشیار در گفتگو با پانا بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و همچنین تعطیلی برنامه های آموزشی و تربیت بدنی دانش آموزان به علت شیوع ویروس خطرناک کرونا به منظور اینکه درس تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان در سه دوره تحصیلی که از دروس مهم و تاثیرگذار در پیشرفت تحصیلی ‌و نشاط و شادابی دانش آموزان است را ادامه دهیم، فعالیت هایی را تحت عنوان پویش ورزش و تربیت بدنی در منزل را با کمک کارشناسان تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی و همچنین معلمان و آموزگاران درس تربیت بدنی با ارتباط با دانش آموزان و اولیای آنان در منزل مدیریت کردیم. بدین منظور پویش استانی ورزش و تربیت بدنی در منزل با مشارکت بیش از ۴۰۰ معلم کارشناس تربیت بدنی انجام دادیم از سراسر ۱۸ شهرستان منطقه استان با نظارت و مدیریت اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی این برنامه مدیریت شد.

هوشیار گفت: فعالیت های درس تربیت بدنی با هدایت معلمان تلاشگر تربیت بدنی در منازل هدایت و نظارت شد و این برنامه تا پایان سال آموزشی تحصیلی ادامه خواهد داشت.

هوشیار خاطرنشان کرد: برای معلمان فعال و حاضر در این پویش، تقدیرنامه و گواهی حضور در این دوره صادر شده است.

او گفت: همچنین از فعالیت های برجسته نیز تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد و تعدادی از فعالیت های برتر و کلیپ های آموزشی برجسته نیز به دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارتخانه ارسال شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: فعالیت دیگری که ما در این مدت مدیریت کردیم راه اندازی بازی های ورزشی و تربیت بدنی در منزل بود که این بازی‌ها را تبدیل به یک کتاب آموزشی کردیم که به زودی چاپ خواهد شد.

هوشیار گفت: از دیگر برنامه‌های حوزه تربیت بدنی در ایام کرونا برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین برای مربیان و دانش آموزان عزیز خواهد بود. همچنین برگزاری کلاس های آموزش درس تربیت بدنی در شبکه آموزشی شتاب نیز برنامه ارزشمند دیگری بود که با همکاری معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و مدیریت خوب معاونت تربیت بدنی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار