در گفتگو با پانا؛

مهدوی: هرملتی که عزت داشته باشد، حقارت نخواهد داشت

تبریز(پانا)- فرماندار شهرستان تبریز در گفتگوبا خبرنگار پانا عنوان کرد: حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی 22 بهمن علی رغم هوای سرد و برفی تبریز، نشان گر عشق مردم به نظام و انقلاب و پایبندی آنان به آرمانهای جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهدوی: هرملتی که عزت داشته باشد، حقارت نخواهد داشت

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی امسال این است که 22 بهمن مصادف شده است با اربعین سردار سپهبد قاسم سلیمانی و موشک باران عین الاسد و تبعاتی که در منطقه داشت.
بهروز مهدوی خاطرنشان کرد: ایران اولین کشوری بود که توانست این پایگاه نظامی را مورد اصابت قرار دهد و این افتخار توانست در عرصه های بین المللی نقش آفرینی کند و مردم با دیدن این اتفاق ها بیشتر احساس میکنند که باید در صحنه باشند.
مهدوی به عنوان توصیه به نسل های امروزی انقلاب افزود: نسل جوان باید بیشتر آرمانهای امام را بشناسد و با اهداف شهدا بیشتر آشنا شوند و ببیند که هر ملی که عزت داشته باشد حقارت نخواهد داشت.
وی در ادامه ضمن اشاره به قدرت ایران گفت: قدرت ایران اسلامی از ملت ناشی میشود. حضور ملت ایران در تمامی صحنه ها گواه اقتدار ایران در عرصه های اسلامی است و باید شاهد همین حضور گرم و گسترده ی مردم در دوم اسفند پای صندوق رای باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار