مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب برگزار شد

زاهدان(پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب توسط دانش آموزان ما در ۳۲ منطقه، شهرستان و نواحی استان به یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب برگزار شد

حمید رضا رخشانی اظهار کرد: دهه فجر دهه پاسداشت یک باور، تفکر و دیدگاه اجتماعی است.

او افزود: برای اینکه بتوانیم باور جمهوری اسلامی را که بر محور عدالت است در جامعه پیاده کنیم باید این تفکر را بشناسیم و نسبت به آن آگاهی پیدا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش عنوان کرد: ما برای این باور و تفکر انقلاب کردیم و شما تشکیلات پیشتازان باید الگوی این باور باشید و برای اجرای این باورها اصلی ترین مسئله ای که به آن نیاز داریم اعتماد به نفس است.

او ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه دارد که دانش آموزان را برای مسئولیت های آینده با سه اصل اساسی مهارت علمی، مهارت حرفه‌ای و مهارت زندگی آماده کنیم.

رخشانی بیان کرد: تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی یکی از تشکل های سازمان دانش آموزی است که در سطح استان فعالیت می کند و محور این فعالیت ها کسب مهارتهای زندگی است.

او تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در رابطه با کسب مهارت های زندگی و آماده کردن دانش آموزان اهداف اصلی انقلاب را در بینش، منش و رفتار دانش آموزان اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار