رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی خبر داد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان با رنگ فرهنگی تبلیغی

زاهدان (پانا) – به گفته رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سیستان و بلوچستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مبلغین فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس استان حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی خبر داد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان با رنگ فرهنگی تبلیغی

محمدرضا سالاری اظهار کرد: مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم از مراکز اقماری این تشکل دانش آموزی است که در راستای محتوا سازی(سیرتربیتی نوجوانان) نقش آفرینی می کند.

او ادامه داد: مبلغین این مرکز درمدارس استان باهدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تشریح مباحث مرتبط با انقلاب اسلامی پاسخگوی سوالات دانش آموزان در مباحث دینی، فرهنگی و انقلابی هستند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان با بیان اینکه دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم دارای اهمیت فراوانی به جهت مقطع سنی هستند، عنوان کرد: آگاه سازی و بصیرت افزایی دانش آموزان در این دوره می تواند در تثبیت اعتقادات انقلابی دانش آموزان نقش به سزایی داشته باشد.

او افزود: خوشبختانه حضور این مبلغین؛ غنی شده با آموزش‌های موسسه تبلیغی آینده سازان قم در تربیت حوزه نوجوان مرتبط با سن دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

سالاری خاطر نشان کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی بسیار مغتنم است تا دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا و به آن افتخار کرده وبه آینده خود نیز با روشنی امیدوار باشند.

او در پایان گفت: تلاش ما در مجموعه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بر آن است که با حضور این مبلغین و همچنین استفاده از ظرفیت مربیان بومی گامی ارزنده در جهت رشد فکری و معنوی دانش آموزان هم‌راستای اهداف انقلاب اسلامی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار