توضیح مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه درباره ضرب و شتم یکی از فرهنگیان

یزدان‌پناه: حمایت حقوقی، قضایی و درمانی از فرهنگی آسیب دیده در حادثه مدرسه سرپل ذهاب تا حصول نتیجه مطلوب و درمان کامل به صورت ویژه انجام خواهد شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درباره ضرب و شتم یکی از فرهنگیان از سوی والدین یکی از دانش آموزان در استان کرمانشاه ، شهرستان سرپل ذهاب ، توضیح داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توضیح مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه درباره ضرب و شتم  یکی از فرهنگیان

مجید یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در این باره گفت:‌ «بر اثر شوخی و سپس درگیری دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در سرپل ذهاب و بازگویی این ماجرا از سوی یکی از دانش‌آموزان برای والدین خود، متاسفانه پدر یکی از دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کرد و با رفتار پرخاشگرانه خود حادثه‌ای را آفرید که منجر به ضرب وشتم مدیر آموزگار شاغل در این شهرستان شد. این درحالی بود که مدیرآموزگار مدرسه مذکور هیچ دخالتی در این بین نداشته و تنها قصد وساطت و توضیح به پدر دانش‌آموز و آرام کردن وی را داشته است . اما متاسفانه در درگیری پدر دانش‌آموز با وی، مدیرآموزگار از ناحیه پا دچار آسیب می‌ شود.»

او ادامه داد: «مدیرآموزگار مربوطه بلافاصله در بیمارستان بستری شد و همکاران بنده از وی عیادت کردند. همچنین بلافاصله شکایتی در کنار شکایت شخص مضروب تنظیم شد. اداره حقوقی استان هم شکایتی تنظیم کرده است و رسما هم اعلام کردیم تا پایان مسائل اداری و حصول نتیجه شکایت، این فرهنگی عزیز را حمایت خواهیم کرد. در واقع از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم شکایتی مبنی بر اخلال در نظم واحد آموزشی و ایجاد وقفه در فرآیند آموزش تنظیم و تقدیم مراجع قضایی شده است که این اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کار بسیار زشتی از سوی ولی دانش‌آموز صورت گرفته است، افزود: «همچنین تا پایان مراحل درمان نیز ایشان را همراهی خواهیم کرد. مدیرآموزگار از روز گذشته در بیمارستان بستری است و از ناحیه زیر زانو دچار آسیب شده است.»

یزدان‌پناه ضمن ابراز تاسف از هتک حرمت فرهنگی شاغل در سرپل ذهاب گفت: «همکار فرهنگی ما ضرفا برای وساطت و توضیح به ولی دانش‌آموز و جلوگیری از هرگونه اتفاقی میان ولی یکی از دانش‌آموزان با دانش‌آموز دیگر اقدام کرده بود.»

او گفت: «این اقدام نابه‌خردانه ولی دانش‌آموز علاوه براین که شان والای معلمی را خدشه‌دار کرد، باعث ایجاد تالمات روحی همکاران و دانش‌آموزان شد و به دلیل اینکه در محل تعلیم و تربیت انجام شده است ما طبق موازین حقوقی با آن برخورد خواهیم کرد ».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار