نشست بزرگداشت یوم الله 13 آبان در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا)- نشست بزرگداشت روز دانش آموز با محوریت انتقال رشادت های دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) به دانش آموزان امروزی با حضور مسئولین ذیربط در اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست بزرگداشت یوم الله 13 آبان در پاکدشت برگزار شد

محمد اسدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با حضور در نشست گرامیداشت یوم الله سیزده آبان گفت: روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357توسط رژیم منحوس پهلوی و نیز تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا توسط دانشجویان است که به همین دلیل این روز را در تاریخ معاصر به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

او گفت: در درون جمهوری اسلامی اختلاف نظر و دیدگاه‌های مختلف وجود دارد اما همه در اصول از جمله مبارزه با استکبار مشترک هستیم. ملت ایران در چهل سال گذشته ثابت کرده که زیر بار حرف زور نمی‌رود و در مقابل هر زورگویی از جمله آمریکا و سایر کشورها می‌ایستد.

اسدی در ادامه بر هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم تاکید کرد و افزود: با توجه به بد عهدی های استکبار جهانی و به منظور گرامیداشت این روز تصمیم بر این شده که برنامه‌های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان پربارتر از سال‌های گذشته انجام شود.

شایان ذکر است که در پایان مسئولین به بحث و تبادل نظر برای هرچه پربارتر برگزار شدن راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار