مردم باید متولی برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب باشند

رشت(پانا)-فرماندار انزلی تاکید کرد: مراسم چهل سالگی انقلاب و اینگونه مراسمات ملی باید به سمتی برود که مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام متولی برگزاری جشن ها، برنامه ها، و ادارات پیرو آنها باشند.

کد مطلب: ۸۸۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم باید متولی برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب باشند

اسماعیل حیدری آزاد امروز در جلسه ستاد دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری شهرستان بندر انزلی در حال برگزاری است با اشاره به اینکه طی این چهل سال اتفاقات بزرگی رخ داده و موفقیت های زیادی برای نظام جمهوری اسلامی کسب شده، تصریح کرد: علی رقم چهل سال فشار و تحریم از سوی دشمنان نظام، استقلال کشور و عزت مردم حفظ شده و دلیل تحمل این فشارها و تحریم ها آن است که می خواهیم روی پای خودمان بایستیم و به کسی باج ندهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه چهل سال مردم سالاری دینی در تمامی صحنه های انقلاب را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: گسترش آگاهی های سیاسی مردم، گسترش کمی و کیفی خدمات به مردم، شکل گیری حرکت های خودجوش مردمی دینی و علمی، توسعه فناوری های مختلف، ارتقاء کمی و کیفی حوزه ها و دانشگاه ها، شکل گیری هویت ایرانی و اسلامی، احساس مسئولیت مردم، عزت ملی و اعتماد به نفس مردم و دستاورد های فراوان دیگر انقلاب، نشان دهنده رشد و توسعه کشور طی این سالها است.

فرماندار انزلی کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف علمی، سیاسی، نظامی، پزشکی، فرهنگی و دیگر زمینه ها را حاکی از سرعت گرفتن پیشرفت علم در سال های پس از انقلاب عنوان کرد و افزود: طی این چهل سال علی‌رغم اینکه روی پای خودمان ایستاده ایم به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم، کشورهای بزرگ از ایران می هراسند و می کوشند تا ما را محدود کند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم چهل سالگی انقلاب و اینگونه مراسمات ملی باید به سمتی برود که مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام متولی آن و ادارات پیرو آنها باشند، گفت: اگر با ارائه دست آوردها مردم را مطلع سازیم، قطعا آنها نیز همراه خواهند شد زیرا همه ما زیر یک پرچم هستیم و در مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی قدم بر می داریم.

حیدری آزاد در پایان تفاوت های کشور و شهرستان طی سالهای قبل و بعد انقلاب را تشریح کرد و گفت: زحمات زیادی در نظام اسلامی کشیده شده اما متاسفانه ما متولیان امر نتوانسته ایم این خدمات را به مردم منتقل کنیم و مبلغان خوبی برای نظام نبودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار