مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد : ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در چهلمین فجر 97

اسلامشهر ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت : با بیش از 40 برنامه به استقبال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی می رویم.

کد مطلب: ۸۸۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد : ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در چهلمین فجر 97

حسینعلی بنار درسخنانی ضمن تاکید بر خدمت شایسته به مردم اظهار کرد : دغدغه مردم،نظام،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهور و جامعه امروز ، نیاز به وحدت نظر و وحدت عمل می باشد.

او در ادامه افزود: هویت بخشی به دانش آموزان جهت آشنایی بیشتر با آرمان های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش می باشد.

او خاطر نشان کرد : ما هرچقدر بتوانیم در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی ایران با تمام قوت ظاهر شویم ، به دانش آموزان کمک می کنیم که ضمن آشنایی با دستاوردها و خدمات ارزنده در جهت تقویت نظام و کمک به مسیر رشد و تعالی آن قدم برداریم.

بنار گفت : آمار نشان می دهد در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی ، کشورمان در اکثرحوزه ها پیشرفت های چشمگیری را داشته و وظیفه ما این است که این دستاوردها به درستی برای همگان تبیین شود.

او بیان کرد : در سال57در اسلامشهر ده باب مدرسه وجود داشت و در حال حاضر این تعداد افزایش چشمگیری داشته که نمایانگر این نکته می باشد که خدمات نظام اسلامی در حوزه آموزش و پرورش بیش از 17برابر شده است.

در ادامه جلسه ابوالفضل اخوان معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : امروز مسئولین نظام تعلیم و تربیت می بایست نسل جدید دانش آموزی را با اهداف و آرمانهای امام راحل و شهدا آشنا نمایند.

او برگزاری مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) ،مسابقات فوتسال با حضور ادارات آموزش وپرورش همجوار ، مسابقات فرهنگی،هنری ، نشست با معاونین و مربیان پرورشی ، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور ، برگزاری مراسم هزار نفره پیشتازان ، فضاسازی محیطی متناسب با ایام دهه فجر و ایام فاطمیه(س) و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل اداره را از جمله برنامه های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در دهه فجر 97برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار