رئیس شورای شهر اردبیل:

میدان موذن‌زاده اردبیلی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مرحوم سلیم موذن‌زاده برند بی‌نظیر اردبیل در عالم مرثیه است که همواره از این شخصیت به نیکی یاد خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۳۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
میدان موذن‌زاده اردبیلی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا پوستی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هر شهر برای خود ذخایر و ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد که در واقع اعتبار و آبروی شهر محسوب می‌شوند به طوری که با این مفاخر و ذخایر در سطح ملی و بین‌المللی شناخته می‌شوند .

وی بیان کرد: از بین این مفاخر نام موذن‌زاده‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی همواره به نیکی درخشیده است و در عالم مداحی و مرثیه همواره نام موذن‌زاده‌ها بر تارک باعظمت جهان اسلام می‌درخشد .

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری وظیفه تکریم و تجلیل از این مفاخر علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و مداحی را دارد که نمونه این برنامه تکریم مربوط به دومین سالگرد درگذشت فخرالذاکرین سلیم موذن‌زاده است که در قالب برنامه‌های متنوع این برنامه گرامیداشت برگزار شد .

پوستی تصریح کرد : به طور قطع بیش از آنکه این چهره‌ها و مفاخر استان نیاز به برنامه‌های نکوداشت داشته باشند ما خودمان نیازمند چنین احترام به بزرگان هستیم تا نسل آینده بیشتر و بهتر با این ذخایر دارالارشاد اردبیل آشنایی پیدا کرده و به خاطر چنین شخصیت‌هایی به خود ببالند .

وی از این حرکت شورا و شهرداری به عنوان پیشرو و پیشتاز در تحول فرهنگی و اجتماعی شهر اردبیل و اعتلای آگاهی و روشنگری افراد جامعه در شناخت مفاخر خود یاد کرد و افزود: با برنامه‌های نمادینی همچون نامگذاری میادین و نصب المان‌ها در سطح شهر می‌توانیم این حرکت ارزشمند را عمق بخشیده و به گستردگی این فعالیت‌ها کمک کنیم .

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: نامگذاری معابر شهری از جمله مسائلی است که باید با در نظر گرفتن جوانب مختلف و ریشه‌های تاریخی، ملی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و هنری جامعه و محترم شمردن باورهای مردم صورت گیرد که شهرداری و شورای شهر اردبیل با امعان نظر به این مسایل و احترام به شخصیت‌های مذهبی و دینی و مراثی اردبیل اقدام به این کار کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار