برگزاری همایش تجلیل از پیر غلامان اهل بیت(ع) وخادمین مو کب های اربعین حسینی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم تجلیل از پیر غلامان اهل بیت(ع) وخادمین موکب های اربعین حسینی با حضور مسئولین شهرستان در سالن فجرآموزش وپرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تجلیل از پیر غلامان اهل بیت(ع)  وخادمین مو کب های اربعین حسینی در اسلامشهر

در این همایش حجت الاسلام بلندنظر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر، درسخنانی به تشریح صفات مومنین پرداخت و آنها رادر زمینه های، حفظ آبرو، مدارا با مردم، صبر در زمان مصیبت وتاسی به اهل بیت (ع) برشمرد.

وی درادامه افزود: آمریکا و صهیونیست دشمنان قسم خورده ما هستند و طاقت شنیدن نام اسلام را ندارند.

حجت الاسلام بلندنظر تصریح کرد: پیامبراسلام سه سال درشعب ابی طالب سختیها را تحمل کرد و اکنون نیز ما باید در مقابل تحریم ها ایستادگی کنیم تا به گفته خداوند متعال حکومت به دست مستضعفان برسد.

در بخش دیگری ازاین برنامه حجت الاسلام حسینی قمی از اساتیدحوزه علمیه قم نیز در بیاناتش از مسئولیت بزرگ مداحان و نقش آنان در دعوت همگان به خوبیها و بیان نصایح سودمندگفت و اظهار داشت: بیاییم حساب کنیم در ماههای سوگواری محرم و صفر چه تعداد دختر و پسر را از شبکه های ماهواره جداکردیم و به سوی اسلام و راه راست هدایت کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما هرچه داریم به برکت اهل بیت (ع) می باشد و می بایست در هدایت مردم به سوی دین حریص باشیم و سعی نماییم موج ناامیدی و یاس را درهمگان به امیدواری تبدیل کنیم.

شایان ذکر است، در این همایش ،پس از مداحی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از روحانیون،مداحان آیینی وسنتی وبرپاکنندگان موکب های اربعین حسینی با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار