لیگ قهرمانان اروپا؛ دینامو بدون مدافع پرسپولیس صعود کرد

تهران (پانا) –در دیدارهای ابتدایی دور برگشت مرحله دوم انتخابی لیگ اروپا تیم‌های دیناموزاگرب کرواسی و شکندیجا مقدونیه در مجموع دو بازی برنده شدند.

کد مطلب: ۸۴۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ دینامو بدون مدافع پرسپولیس صعود کرد

دور برگشت از مرحله دوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی همزمان آغاز شد.

دیناموزاگرب که با برد قاطع در بازی رفت خیالش از صعود به مرحله بعد راحت شده بود در سرزمین‌های اشغالی مقابل هاپوئل به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب در این بازی تیمش را همراهی نکرد و در کرواسی ماند.

برای دیناموزاگرب در این دیدار بودیمیر (49) و هاجروویچ (54) گلزنی کردند و اوگو (14) و مدافع حریف (34) گلزنان هاپوئل بودند.

بدین ترتیب و با توجه به برد 5 بر صفر دینامو در بازی رفت، قهرمان کرواسی با پیروزی 7 بر 2 در مجموع دو بازی راهی مرحله سوم انتخابی شد. آنها در مرحله سوم با برنده دیدار آستانه قزاقستان و میدیولن دانمارک روبرو خواهند شد. هاپوئل هم با شکست در این بازی راهی لیگ اروپا شد، در مرحله سوم لیگ اروپا با برنده بازی نوردشیلد دانمارک و آ.ای.کا سوئد روبرو خواهد شد.

در بازی همزمان، شریف مولداوی در دیدار با شکندیجا مقدونیه با تساوی بدون گل متوقف شد.

بازی رفت دو تیم با برد یک بر صفر شکندیجا به پایان رسید. با نتیجه بازی برگشت نماینده مقدونیه با پیروزی یک بر صفر در مجموع دو بازی راهی مرحله سوم انتخابی شد. سالزبورگ اتریش رقیب این تیم در مرحله سوم انتخابی خواهد بود. ؟ هم با شکست در این دیدار به مرحله سوم انتخابی لیگ اروپا رفت، برنده بازی کایرات قزاقستان و آلکمار سوئد حریف این تیم در مرحله سوم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار