رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎ای بیرجند:

ایمن سازی نقاط پرحادثه بیرجند در اولویت است

بیرجند (پانا ) - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎ای بیرجند گفت:نقاط پرحادثه محورهای حوزه استحفاظی شهرستان شناسایی شده و در اولویت ایمن سازی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۳۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی نقاط پرحادثه بیرجند در اولویت است

احمد رضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند گفت:تقاطع‌ ها با توجه به اینکه جزء نقاط مستعد حادثه هستند در اولویت ایمن سازی قرار دارند.


وی افزود:در حال حاضر ایمن سازی و تعریض تقاطع‌های گوکچین،القار و سرچاه واقع در محور اسدیه و تقاطع‌ های امیرآباد، شمس‌آباد، چهکند و حسین ‌آباد سادات در محور بیرجند - خوسف و تقاطع حمبل در محور بیرجند - قاین انجام شده است.


رضائی گفت:این ایمن ‌سازی ‌ها شامل تعریض محل،زیر سازی،اجرای آسفالت و نصب علائم اخطاری و انتظامی افقی و عمودی است.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند افزود:ایمن سازی تقاطع ‌های محور بیرجند - شوشود با توجه به حجم ترافیک عبوری از این محور با علائم اخطاری و هشداری به صورت زود بازده در حال انجام است.


وی اظهار امیدواری کرد با ایمن سازی تقاطع های حادثه ساز شاهد کاهش سوانح جاده‌ای در محورهای شهرستان باشیم.


رضائی از کاربران جاده ‌ای خواست در خصوص توجه هر چه بیشتر به علائم منصوبه بر تلاش این اداره برای افزایش ایمنی عبور و مرور در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بیرجند همکاری کنند.


وی یادآور شد:تا پایان سال جاری با پیگیری‌ های به عمل آمده در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز اکثر نقاط مستعد حادثه در این شهرستان در حوزه وظایف این اداره ایمن ‌سازی خواهند شد.


رضائی گفت:شهرستان بیرجند دارای بیش از یکهزار و 332 کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است.


وی ادامه داد:عملیات روکش آسفالت جاده ها،هر سال متناسب با اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار دارد که با توجه به خرابی محورها و اولویت بندی انجام شده نسبت به روکش محورهای منتخب اقدام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار