سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبرداد:

اردبیل میزبان کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: مراسم استقبال از کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸ با هدف مشارکت در برنامه‌ها و معرفی قابلیت‌های گردشگری شهر‌های مختلف کشور در استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل میزبان کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸

نادر فلاحی گفت: رویداد تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام امسال یکی از رویدادهای شاخص فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: استان اردبیل نیز به دلیل مجاورت با استان آذربایجان شرقی از این رویداد با هدف معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و گردشگری کشور استقبال و حمایت می‌کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان کرد: انتخاب یک شهر به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام صرفا انتخاب شهر خاص نیست و در واقع میزبانی این رویداد توسط کل کشور انجام می‌شود.

فلاحی تصریح کرد: مراسم استقبال از کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸ با هدف مشارکت در برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ و معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: با استقبال از کارون تبریز ۲۰۱۸ در استان اردبیل، فرصت مطلوبی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان فراهم خواهد شد که به همین منظور برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار