بازدید معاون سلامت و روسای ادارات ستادی از شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه

بشرویه (پانا) - معاون سلامت دامپزشکی استان خراسان جنوبی به همراه روسای ادارات ستادی از مجموعه فعالیت های شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه بازدید و با مهندس علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه دیدار و گفتگو کردند .

کد مطلب: ۸۰۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سلامت و روسای ادارات ستادی از شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه

دکتر محمد علی بخشی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی به همراه روسای ادارات ستادی اداره کل ضمن حضور در شبکه دامپزشکی بشرویه و دیدار صمیمانه با کارکنان این شبکه از نزدیک به بررسی فعالیت های این شبکه پرداختند .

دکتر سید حمید عبدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه در این دیدار گزارشی از عملکرد این شبکه در زمینه های مختلف کاری ارائه نمود و افزود : دوره آموزشی ملی پرورش اقتصادی شتر در شهرستان بشرویه با همت فرمانداری شهرستان بشرویه و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه و همکاری شبکه دامپزشکی شهرستان و دیگر ادارات این شهرستان برگزار گردید .

مهندس علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه در این دیدار از فعالیت های شبکه دامپزشکی در سال 96 تقدیر و تشکر نمود و افزود : مانور آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و همایش ملی پرورش اقتصادی شتر برای اولین بار در بشرویه با همکاری شبکه دامپزشکی این شهرستان برگزار گردید و در این دیدار گزارشی از روند آخرین فعالیت های شبکه دامپزشکی شهرستان ارائه گردید و در خصوص موارد مربوطه در این حوزه گفتگو و تبادل نظر شد.

در این دیدار دکتر محمد علی بخشی به همراه دکتر قاسم عجم سرپرست اداره طیور ، دکتر عندلیبی مسئول کلینیک مرجع و مهندس سعید قاسمی رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از قسمتهای مختلف شبکه بازدید و از عملکرد همکاران تشکر و قدردانی نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار