محبی به پانا خبر داد

اضافه شدن 6 هزار مدرسه مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه امسال 6 هزار مدرسه به مدارس مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه اضافه می شوند، گفت: در کنار این موضوع 12 هزار مدارس دیگری که مجری این طرح بودند می توانند در طول سال آموزش مدل را ببینند.

کد مطلب: ۶۶۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

عظیم محبی در گفت و گو با پانا، در خصوص برگزاری طرح تعالی مدیریت مدرسه، اظهار کرد: اکنون این طرح در مرحله ارزیابی کشوری است که از حدود 12 هزار مدرسه در استان ها ارزیابی شده 600 مدرسه به مرحله کشوری رسیدند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی 600 مدرسه عنوان شده گروهی در قالب مدارس اشتهار (درچه بالاتر) و مدارس احتمار (درجه پایین تر) انتخاب می شوند.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ارزیابی 600 مدرسه و انتخاب مدارس اشتهار و احتمار حدود 70 تا 80 نفر فعالیت می کنند.

محبی با اشاره به اینکه این موضوع ادامه کار سال گذشته است که پس از ارزیابی تقدیر می شوند، بیان کرد: برای سال آینده 12 هزار مدرسه مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه بر اساس برنامه به 18 هزار مدرسه افزایش می یابد.

وی همچنین با بیان اینکه اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در سال آینده برای 6 هزار مدرسه دیگر به استان ها ابلاغ شده است، عنوان کرد: در کنار 6 هزار مدرسه اضافه شده برای اجرای این طرح سایر مدارس می توانند مدل و تدوین برنامه را در طول سال آموزش ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار