در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

حمایت کمیته امداد از پایان‌نامه‌های دانشجویان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از حمایت این نهاد از پایان نامه های دانشجویان نیازمند خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۱۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

محسن ولیئی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به اینکه در استان تهران 3700 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند به حمایت از این دانشجویان اشاره کرد و گفت: همه این دانشجویان شهریه پرداز هستند و بخش اندکی از آن ها در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل هستند که ممکن است شهریه پرداخت نکنند اما کمیته امداد از آن ها در قالب کمک هزینه اسکان و هزینه تحصیل حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اضافه کرد: برخی از فعالیت هایی که در کمیته امداد انجام می شود حمایت از دانشجویانی است که در قالب پژوهش در دانشگاه های خود مشغول به تحصیل هستند لذا حمایت از پایان نامه های دانشجویان تحت پوشش در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد در حمایت از دانشجویان با هدف تأثیر در کارکرد تحصیلی مددجویان است، ادامه داد: حدود 46 سرفصل پژوهشی برای دانشجویان ارشد مشخص کرده ایم که حمایت از پایان نامه های دانشجویی نیز یکی از سرفصل های کاری کمیته امداد است ضمن اینکه در حال برنامه ریزی هستیم تا در طول سال نیز ارتباط با دانشجویان حفظ شود.

ولیئی در مورد نحوه شناسایی دانشجویان نیازمند نیز توضیح داد: از چند روش این دانشجویان شناسایی می شوند. یکسری از آن ها همان دانش آموزانی هستند که از خانواده های تحت پوشش به دانشگاه راه یافته اند، یکسری از این دانشجویان از طریق مراکز آموزشی به ما معرفی می شوند و یکسری از آن ها نیز خود معرف هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان از اعزام 9 هزار دانشجو به اردوهای یکروزه در طول سال جاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار