یاد وخاطره شهداء پدافند هوایی تبریز گرامی داشته شد

خبرگزاری پانا:با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی یاد و خاطره شهدا پدافند هوایی در گلزار شهدای و ادی رحمت تبریز گرامی داشته شد.

کد مطلب: ۳۹۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با حضور در گلزار شهداء وادی رحمت تبریز در جمع یگان های نظامی و انتظامی حضور یافته ضمن قرائـت زیارت شهداء و فاتحه با اهداء گل یاد و خاطره شهداء گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و بخصوص شهداء پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

این مراسم که درمحل حسینیه شهدا گلزار شهدا وادی رحمت تبریز با قرائت زیارت شهدا آغاز شد حجت الاسلام والمسلمین خوب یار با اشاره به نقش فرهنگ ایثار وشهادت در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و مبارزه با استکبار نقشه دشمنان را کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت :شهداء گرانقدر ایران اسلامی قبل از شهادت چشم و چراغ خانواده و شهر خود بودند که بعد از شهادتشان چشم و چراغ این ملت شدند .
وی با تاکید بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درسطح جامعه و بخصوص برای نسل جوان ضروری بیان کرد و گفت : نیروهای نظامی و انتظامی ما در حفظ و حراست از میهن اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و ادامه دهنده راه شهدا که همانا رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است می باشند .
در ادامه قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و امیر اسدی فر فرمانده پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی سردار امیر داود یاری ، بر مزار شهید سرافراز امیر داود یاری و دیگر شهدای پدافند هوایی و مزار فرمانده شهید سردار شفیع زاده و دیگر شهدا حضور یافته با نثار فاتحه و گل یاد وخاطره شهدا را گرامی داشته با آرمانهای والای شهدا وامام شهدا تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار