رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی خبر داد:

راه‌اندازی ۴ رشته جدید و مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه شهیدرجایی

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی از راه‌اندازی ۴ رشته جدید «آموزش فناوری، طراحی لباس، معماری داخلی و حسابداری» و تأسیس «مرکز رشد و مرکز کارآفرینی و نوآوری» با حمایت وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۱۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی ۴ رشته جدید و مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرنگار پانا؛ علی پورکمالی  در آیین  استقبال از نو دانشجو‌معلمان دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی، با تبریک سال تحصیلی جدید  به دانشجومعلمان و استادان این دانشگاه، گفت: آیین افتتاح سال تحصیلی در دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی تفاوت مهمی با سایر دانشگاه‌ها دارد و آن این است که ما در این مراسم، بار دیگر بر ماموریت اصلی خود در راستای فرمایشات امام راحل(ره) درباره تربیت معلم انسان‌ساز تاکید می‌کنیم و با هدایت و حمایت وزارت آموزش و پرورش مصمم هستیم که این مسیر را با تمام توان ادامه دهیم.

راه‌اندازی ۴ رشته جدید در دانشگاه 

 پورکمالی از راه‌اندازی ۴ رشته جدید در دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی خبر داد و گفت: دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی در سال گذشته با راه‌اندازی ۴ رشته جدید شامل آموزش فناوری، طراحی لباس، معماری داخلی و حسابداری، سبد آموزشی خود را برای هنرستان‌های کشور گسترش داده است.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی به تشریح برنامه این دانشگاه در حوزه ارتقای کیفیت آموزشی پرداخت و گفت: در کنار توسعه رشته‌ها، ارتقای کیفیت آموزشی نیز در اولویت ما قرار دارد و در همین راستا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، علوم شناختی و فناوری‌های نوین آموزشی، تلاش داریم معلمانی تربیت کنیم که عالم، ماهر، اخلاق‌مدار و مسلط به روش‌های نوین تدریس باشند.

مرکز رشد و مرکز کارآفرینی و نوآوری راه‌اندازی شد

 وی از راه‌اندازی مرکز رشد و مرکز کارآفرینی و نوآوری خبر داد  و افزود: سال تحصیلی جدید با حمایت‌های وزارت آموزش و پرورش، مراکز پژوهش هوش مصنوعی، مرکز رشد و مرکز کارآفرینی و نوآوری راه‌اندازی شده است که بدون ایجاد بار ساختاری جدید، می‌توانند در تقویت صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان آینده نقش موثری ایفا کنند.

پورکمالی وظیفه این دانشگاه را تربیت آموزگاران زندگی دانست و گفت: هدف ما تربیت معلمانی است که تنها آموزگار کتاب نباشند، بلکه آموزگار زندگی باشند؛ معلمانی که اسوه اخلاق، رفتار و شخصیت اجتماعی بوده و بتوانند در مدارس تحول‌آفرین باشند، زیرا به‌ فرموده مقام معظم رهبری، اگر معلمان خوبی تربیت شوند و دانشگاه‌ها وظیفه خطیر خود را به‌درستی انجام دهند، فرهنگ جامعه نیز به‌سوی تعالی و آرمان‌های مورد نظر حرکت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار