در لاهیجان؛

کتاب‌های «نسترن‌های باران‌خورده و «غوغای سپید یاس‌ها» رونمایی می‌شود

لاهیجان (پانا) - کتاب «نسترن‌های باران‌خورده» و کتاب «غوغای سپید یاس‌ها» از 2 بانوی شاعر لاهیجانی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب‌های «نسترن‌های باران‌خورده و «غوغای سپید یاس‌ها» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از مجموعه شعرهای این 2 شاعر لاهیجانی، ساعت 5 عصر روز شنبه (یکم اردیبهشت) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار خواهد شد. در این رونمایی، اساتید سخنران از جمله محمود اصغری (نویسنده و مدرس دانشگاه) و احمد پرمهر یابنده (شاعر و مدرس شعر) مطالبی را در خصوص فعالیت‌های این 2 بانوی شاعر و سابقه آن‌ها در عرصه نویسندگی برای حاضران بیان خواهند کرد.

کتاب «نسترن‌های باران‌خورده» از فریده صدرممتاز (ف .ممتاز) و کتاب «غوغای سپید یاس‌ها» از فریبا شکوهی (ف.شکوه) به مناسبت روز بزرگداشت سعدی، رونمایی خواهد شد و جمعی از شعرا هم در این رونمایی، شعرخوانی خواهند داشت.

بانوی شاعر، فریبا شکوهی در کتابخانه فیض این شهرستان به تدریس حافظ‌خوانی به کودکان و نوجوانان مشغول است و مجموعه شعر «غوغای سپید یاس‌ها» به تعداد ۷۶ صفحه و به قیمت ۸۵۰۰۰ تومان به دست دوستداران کتاب خواهد رسید.

همچنین کتاب «نسترن‌های باران‌خورده» از فریده صدرممتاز به تعداد صفحات ۸۰ به قیمت ۸۵۰۰۰ تومان به دست دوستداران شعر و ادب خواهد رسید.

دانش‌آموز خبرنگار: نوژان عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار